Adidasi

Se pare ca este din ce in ce mai usor sa ne cumparam o pereche de adidasi originali.Pe mine ma multumeste o pereche de mergatori care sunt de calitate si care sunt foarte durabili in timp.Dar binenteles ca nu avem cum sa privim in viitor si sa vedem cum acestia s-au comportat in viata noastra cotodiana.Eu zic sa urmez sfaturile prietenilor mei si sa-mi cumpar o pereche de adidasi exclusiv pentru activitatea pe care eu o desfasor…spre exemplu imi place sa alerg, atunci imi voi cumpara adidasi sport running…nu ma intereseaza brandul…ce naiba, m-am saturat sa ma doara tot timpul tibiile de la atata alergat si am inteles ca sunt si comozi…hmm…am vazut ca si acestia sunt din ce in ce cu mai multe complicatii.La Reebok au perne de aer cu sistemul de ei inventat Moving Air-aerul se plimba de pe pingea acolo unde aterizezi in timpul alergarii spre calcai.Cred ca sunt destul de comozi tinand cont de pretul de achizitie undeva la 90-100 euro.Interesanti zic eu, sunt si cei de la Asics, care in loc de aer, Asics foloseste Gel.Si acestia au un cost de vanzare destul de ridicat, depasindu-i pe cei de la Reebok.In concluzie este usor de cumparat de pe internet dar mai greu sa ne decidem, ce ne-ar trebuii cu adevarat activitatilor noastre de zi cu zi.

Lasă un răspuns

